http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg A piece of Beatrice - http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg
http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg

Haha

Måste bara lägga in ett inlägg från Tildas blogg.
Hon kan låta så oerhört lättirriterad den lilla sötisen. :)

Från Tildas blogg:

Jag tittade på Brokeback Mountain nyss.
Halva iallafall. Två halvor hade jag, när den ena var färdigtittad skulle jag se den andra, men den var likadan som den första. Jag blev så arg att jag blev svettig. Men men. Sist jag skulle se den somnade jag. Jag kommer aldrig få se hela filmen. MEN, det var inte det jag skulle ta upp.

Anne Hathaway, vet ni vem det är? Om ni inte vet, så kan jag säga att det är en fruktansvärt jobbig människa. Tycker jag, iallafall. Har ni sett En prinsessas dagbok? Det har jag, och det kommer jag aldrig mer göra. I slutet av den filmen, så står Anne Hathaway i sina prinsesskläder och dansar med en massa folk. Och nu, nu kommer det värsta. Helt plötsligt så blir hon lite "skojig" och dansar robotdansen, och det är VIDRIGT. Jag skäms. Och som om inte det är nog, så liksom skrattar hon åt sig själv också, som om hon skulle vara rolig i stället för pinsam? Näe, fy fan vilken miss alltså.

Sen dess kan jag inte titta på henne. Hon dyker upp i reklamer för skönhetsprodukter hela tiden. Vafrör vet jag inte, skicka in någon som ser bra ut på riktigt! Typ Charlize Theron, Angelina Jolie eller Scarlett Johansson. Inte någon som ser ut att jobba på en bensinmack i marma och vägrar sluta med det. Trivs jättebra och har en dvärgpudel som enda vän.

Så dyker hon upp i Brokeback Mountain också.
Jag bara väntade på robotdansen, jag.
Fast med cowboyhatt den här gången.

Fan.



Jag älskar hennes sätt att skriva, läser hennes blogg varje dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0