http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg A piece of Beatrice - http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg
http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg

Från Tildas blogg...

Gud vad trött jag är.

Jag har precis gjort varm choklad, fan vad det är underskattat! Varför dricker inte fler varm choklad, och varför dricker man det inte jämt, jämt, jämt? Eller så är det jag som blivit sjuk eftersom jag inte äter godis?

Jens är på jobbchansen. Jag tänkte följa med och kolla läget bara, men kom på att det skulle vara jättedrygt att träffa några av mina gamla chefer. Jag har ju samlat på mig några nu, och dessvärre inte betett mig skitbra emot dom heller. Men men. Jag ska ringa ett samtal snart och höra mig för om en grej. Mer om det senare.

Jens mamma var här igår. Vet ni vad hon gjorde då? Beställde pizza! Jag kände ett lyckorus i kroppen, jag. Blev nästan tårögd. Jag skulle få äta det jag tycker är godast i världen. Fan vad glad jag blev.

Bea och Thomas kommer upp i dag! Fast jag vet inte om vi ska ses i dag eller imorgon, men hur som helst kommer det bli roligt. Bortsett från att jag inte förstår norska överhuvudtaget, jag är urkass verkligen. Känner mig efterbliven. En gång på cityfesten blev det så här:

Thomas: Blablalblalblalblalbla aborre?
Jag: Va?
Thomas: Blablablablablablabla aborre?
Jag: Va?
Thomas: (himlar med ögonen) BLA BLA BLA BLA BLA ABORRE?!
Jag: Alltså jag är ledsen, jag fat...
Bea: Han undrar om du vet vad som är så coolt med aborrar!
Jag: Jaha, näe, säg?
Thomas: Blablablal frys blablalblalblalbla lever blablalbla
Jag: .....
Bea: Aa man kan frysa in dom och sen få ut dom levande igen.



haha så jävla kul, ja lite efterbliven är du allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0