http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg A piece of Beatrice - http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg
http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg

Saknat mig?

Det käns som man inte har tid att skriva på helgen.
Får uppdatera nu istället.

I fredags kom My, Niklas och Thomas till mitt jobb när jag slutade.
Efter det bestämde jag och My för att gå på stan och shoppa lite och killarna för att spela spel :o)
Jag och My åkte hem i förväg till mig och Thomas och hade spa-kväll och hårfärgningkväll eller vad det heter hihi
Det var jättemysigt och Niklas och My sov till slut över eftersom vi skulle vara på lördagen också.

lördagen blev det en morgonfilm och sen in till stan med My, jag köpte en ny jacka för det var så kallt ute :)
Sen gick vi och sola hmm sen möttevi upp killarna för att gå ut på resturang.
Vårat mål är att testa alla som finns haha nej men det är så mysigt att gå ut och äta!
Till middagen blev det ju några glas så det blev ju utgång på det efteråt som vanligt.

Idag söndag har jag och Thomas bara lehgat i soffan under täcket hela dagen och tittat på Prison break och ätit god mat, gos!
Obs! Jag vet att det är många som provat ringt mig i helgen som undrar vart jag tagit vägen, jag har bara inte hittat min mobil men jag hittade den för kanske en timme sen så nu är allt i ordning igen :o) sorry guys.♥

Nu ska jag i alla fall sova är hur trött som helst pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0