http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg A piece of Beatrice - http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg
http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg

Några saker bara...

Avundsjuka människor snackar skit om andra hur dom är, hur dom lever eller hur dom ser ut fast dom egentligen skulle göra mycket för att få vara så själva.
Skitsnack gör man oftast för att hamna i bättre position själv. mer självförtroende tex.
Oftast har man inget självförtroende alls när man gör så eller så mår man väldigt dåligt.
I extremfall kan den avundsjuka personen försöka förstöra för personen den är avundsjuk på.

Falska människor är stora egohuvuden som är så blåsta att dom inte märker att det lyser igenom dom.
Ungefär som schitzofreni. missförstå mig inte personen kan vara fullt medveten om vad den gör/säger men döljer det.
Typ som: Vadå? Jag har väl inte sagt/gjort nått fel?
Falska personer utnyttjar ofta lite "svagare" människor som dom vet hur dom kan spela spelet mot för sin egen vinning.
En känslokall och egoistisk person med dålig bakgrund kan endast sätta människor i såna hemska situationer.
Folk som inte kan vara glada för andras skull har riktigt allvarliga problem med sig själva.
Det är nästan synd om dom

Ville bara säga det och tycker att skitsnack hör till lågstadienivå!

Och sen vill jag bara säga att det har absolut ingenting med min vän My att göra det jag skriver, för det är den bästa vännen man kan få!

Alltid du & jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0