http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg A piece of Beatrice - http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg
http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg

Helluu

Nu ska jag snart sova, jobbade från 3-halv 8 idag men är ändå ganska slut.
Åkte till internetcafet där Thomas, Niklas och My var efter jobbet.
Jag åt sushi kan man bli beroende av en maträtt?
Överaskade även älsklingen med några fina ljushyllor eller hur man förklarar det, jättefina i alla fall!
Thomas tycker det är sådär lagom kul haha för han förstår inte riktigt hur mysigt det verkligen blir sen när man tänder massa ljus sen när det är mörkt ute. (när det är klart och uppsatt)
Han ser bara en kartong som kostar massa pengar. haha
Men men jag är väl lite slösig av mig men herregud man lever ju bara en gång och varför inte ha det bra och äta gott och göra det man vill?

Kennie kom hem idag förresten!!!
Han ringde mig när jag satt och åt sushi.
Han hade haft det super i cypern men tyckte det var helt okej att komma hem.
Så jag och Thomas ska hem till honom på lördag och äta middag och fira hans födelsedag! myspys
Dom bor så himla mysigt i ett fint husute i täby.
Men i alla fall det jag skulle komma fram till var att jag och My pratade om att det var ett halvår sedan han åkte!
Ett halvår!
Snacka om att tiden går fort!
Därför menar jag att man ska passa på och göra det man känner för och inte se tillbaka och ångra det man aldrig gjorde.
Sådeso, over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0