http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg A piece of Beatrice - http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg
http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg

Hej!

Allt var så stressigt igår så jag hann aldrig skriva.
Vi vaknade rätt sent och åkte ganska direkt och shoppa lite kläder inför kvällen, kom hem gjorde oss i ordning och tog en taxi till Marie och Aleksander som bor i Hammarbysjöstad.

Maries kompis Line var där också från Steinkjer fast hon bor numera i Trondheim som var supertrevlig!
Vi åt på Max, tog bilen till Stjärnorna på is i sista sekund haha såklart.
Aleksander och Josefin åkte ju tyvärr ut det var lite tråkigt men det gjorde att dom kunde festa mer eftersom det inte blev någon träning dagen efter :P

Efter showen åkte vi tillbaka till Aleksander och Marie för att äta lite igen och dricka lite medan Aleksander var ute och åt med alla deltagarna på Kungsholmen.

Sedan vart det brottom brottom igen för klockan bara tickade iväg så vi tog en taxi till efterfesten på Bluemoonbar.
Det var superkul och när vi trodde kvällen skulle ta slut, ångrade vi oss och tog en tur till Solidaritet också :P
Jag och Thomas var väl hemma vid 6 tiden nångång.
Så nu sitter jag här, ännu mer sjuk och bara njuter av ABBA musik och att vi snart ska till grillen haha



Min fina Thomas ♥
(som står i köket och diskar nu sötis)



Fler bilder kommer det är något fel med uppladdningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0