http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg A piece of Beatrice - http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg
http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg

Hej alla sötisar ♥

Har ni haft en bra dag?
Min dag har varit super!
Har varit på stan med My och kikat lite, köpte en ny percing eftersom den gamla är på vift nånstans och så blev det en fin beige/blommig t-shirt.
Just ja, jag köpte ny hårfärg med röda nyanser i också som ja ångrar lite nu, trivs ju ganska bra i mitt hår :P
Blir säkert fin i det med hoppas
Vi solade också för första gången på jättelänge !
Kan inte ens minnas när det var sist.

Sen var vi förbi mitt jobb och jag ska få 14 dagar ledigt i jul-nyår :D Woho!
Så nu jäklar blir det nått skojhoj alltså hihi längtar
JAG SAKNAR NORGE
Dit ska vi alla fall garanterat hur som helst.

På kvällen bjöd världens bästa pojkvän ut mig på middag, han skämmer bort mig med allt för mycket för ofta min lille sötnos ♥
Vi åt båda wokrätter, faktiskt samma rätt! haha
I början när vi träffades åt vi aldrig samma mat, det var som jag och My pratade om idag:
För ett år sedan skulle vi aldrig köpa samma kläder, nu rycker vi alltid tag i samma kläder samtidigt när vi går i affärer.
Kan man lära sig att tycka om någonting?
Fast jag tror knappast man påverkas helt för Thomas och My älskar öl och jag hatar det fortfarande hahaha.
Efter middagen sprang  jag och Thomas runt för att leta efter en sportsbar som sände Norge-Holland.
Men vi hittade ingen?
Var vi tvungna att gå till sjömanskyrkan igen som förra gången ? haha
Vi hann i alla fall hem till andra halvlek så Thomas kopplade datan till tvn, blev inte världens bästa kvalitet men.
Sen blev det 3 avsnitt av Prison break också.
Jag är ledig imorgon ju men Thomas ska jobba så han är redan i sängs.
Ska snart gosa mig ner hos honom, så extra mysigt när det är kallt ute (:

Imorgon -  Ska jag upp tidigt och fixa hemma, har tvättid klockan 10.
Klockan 4 ska jag hämta finaste lillebror på dagis och leka med honom i ungefär 1 och en halv timme tills mammi kommer, då blir det IKEA. (För fjortonde gången denna månad)
Vi ska köpa soffbord, jaaaaaaa! (det enda som fattas typ)
Och lite förvaringsgrejer som inte blev av sist, får se blir väl antagligen mer små onödiga saker som vanligt, man går ju alltid lös där inne haha

Jaja nu ser mina ögon typ ut såhär: ಠ_ಠ
Så måste nog sova nu ;)

Puss puss /beis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0