http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg A piece of Beatrice - http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg
http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg

Barndom

Ibland saknar jag verkligen att vara liten.
Allt var så skönt, inga problem och ingen stress.
Det mesta var roligt och det värsta som kunde hända var typ att man skulle gå och lägga sig.
Jag har aldrig vuxit upp med syskon eftersom dom kom senare det är j stor ålderskillnad på oss.
Men jag har haft 4 kusiner som jag har vuxit upp med som har varit som mina syskon.
Speciellt två av dom som var närmst min ålder, Kennie och Michaela. ♥♥

Idag har vi ganska bra kontakt med tanke på att vi har helt olika liv.
Michaela går sista året på gymnasiet och vi hörs i alla fall några gånger i månaden, vi har även planerat att åka iväg till Danmark tillsammans om drygt 2 veckor.
Kennie bor och jobbar på cypern men kommer hem ganska snart, saknar honom jättemycket men tyvärr ses vi lite mer sällan än jag och Michis men inte allt för sällan heller.

Jag önskar att det fanns bättre kameror när jag var liten, fanns inte så mycket som nu vilket är väldigt synd.

Men jag hittade dom här bilderna hos farmor och farfar i alla fall:


 Michaela och Kennie Jag och Michaela Alla vi 5 kusiner ♥

Herregud som jag saknar alla, danser, filminspelningar, resor och alla dagar hemma hos farmor och farfar med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0