http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg A piece of Beatrice - http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg
http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg

Godmorgon kära vänner

Allt bra?
Jag tog en liten paus med bloggandet under helgen.
Det är så att jag har några stammisar här varje dag men ni skriver ju aldrig en kommentar så jag vet inte vilka ni är!
Så vad vill ni att jag skriver om?
Jag har ändrat lite kategorier nu i alla fall så det blir kul. :)

Så måste jag berätta om helgen såklart.
I fredags var jag och min älskling bara hemma och tog det lugnt, vi skulle gått på Kattas och Linns 20 årsfest men eftersom vi var bjudna på släktmiddag och firande av min kusins 20 årsdag dagen efter kändes det lite dumt.

lördagen var det supermysigt vi var hemma hos Kennie, eller hos min farbror  eftersom Kennie bor hemma.
Vi blev bjudna på fajitas och massa vin som alltid ;)
Meeeeeeeen!
Så satt jag ute på verandan och pratade med Alicia och Calle vad händer då?
Joo mitt rövinglas börjar vicka fram och tillbaka eftersom jag slagit emot mot något och dum som jag är har ja ställt glaset jättenära kanten!
- Ohhh vilken tur jag hade det kom bara på mina svarta strumpbyxor! Sa jag och fortsatte prata.
Men när jag reser mig upp ser jag hur min nytvättade vita ulljacka är helt lila! Paniiiik!
Fort in i badrummet med varmt vatten och salt.
Som tur är gick det faktiskt bort för jag började så tidigt.
Men är det inte typiskt? Det händer alltid när man inte är full!


Tyvärr så hade min kamera laddat ur den kvällen så blev inga bilder, väldigt synd för väldigt kul kväll var det!


Igår (söndag) jobbade jag från 11-5 och det var rätt slitsamt så jag tackar mig själv för att jag bestämmde mig för att inte festa i fredags.
Idag mår jag primaballerina och ska snart köra hela lägenheten med en storstädning!
Sen blir det nog nudelätning grymt underskattat!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0