http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg A piece of Beatrice - http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg
http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg

Om Norge 2

Efter Kragerö åkte vi hem till Thomas by som heter Kongsberg, den ligger en bit utanför Oslo.
Här fick jag även låna Thomas pappas bil så vi kunde brumma runt lite och öva, uhhh det var läskigt!
Jag hade inte tagit så mycket bilder från Kongsberg bara från en kväll tyvärr.



Vi var i Kongsberg i kanske 5 dagar, sedan drog vi till Oslo för att hälsa på Thomas kompis som flyttat dit.
Den här bilen åkte vi med som tillhör en annan kompis till Thomas som följde med oss till Oslo. ;)
Meeen den var typ bara byggd för 2 personer där fram så man fick knappt plats där bak med benen och huvudet så det var lite jobbigt :P



Väl framme i Oslo var vi bara en natt, men det var väldigt kul!

Här är vi i någon park inne i Oslo, den var superfin och slår helt klart alla parker i Stockholm



Vi grilla men det var svårt att få igång den :o)

Och på kvällen skulle vi dra ut såklart, men förfesten var nästan roligast förrutom att grannen knacka på 10 min innan taxin kom. Kanske laddar upp en video sen på när vi lavar oss.

 Sommersby bästa cidern! Och JA jag vet att det låter som sommerspy om man säger det snabbt 3 gånger!

 


 haha bjuder på den



Vi var först på ett ställe som hette Tiger Tiger

Sen på ett annat som hette Stravinski

På stravinski spillde jag ut allas shot på brickan när jag skulle balansera med brickan på huvudet, som tur var fick jag nya när jag sa att det var nån som hade duttat till mig ;o)

 haha jag fastnar inte på bild



Så det var lite kortfattat om vår resa, nu ska jag laga frukost :)

Puss & Kram hela dan /Beis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0