http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg A piece of Beatrice - http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg
http://profile.ak.facebook.com/v224/1625/32/n610990443_4709.jpg

Det blev verkligen rörigt !

Men det får jag ordna sen.
Nu sitter jag och väntar på att thosgos ska komma hem så vi kan äta nångång, är så himla tokhungrig!
Igår köpte jag världens finaste mobil, HTC touch diamond.
Jag måste faktiskt säga att den är väldigt svår att lära sig eller så är det jag som är för gammal haha
Men jag lär mig nog om ett tag :)

Imorgon är äntligen My ledig så då ska vi umgås och ha det mys.

Vad har hänt sen jag försvann då?
Vi har i alla fall tagit en tur upp till cityfesten i Gävle när den var och hade kräftskiva.
Sen var vi på fotbollsmatch och såg Djurgården - Rosenborg.
Niklas hejade på Djurgården och Thomas på Rosenborg men det pinsamma var att vi satt i Djurgårdsklcken och när Rosenborg gjorde mål trodde jag nästan folk skulle flyga på Thomas som han skrek !
Usch att människor tar fotboll så seriöst, men lite kul var det man måste ju få bli glad för sitt lag !

Idag har jag tvättat 6 maskiner! Så himla skönt men jobbigt, så nu är det bara massa rena klädooor hemma hos oss :)
Thomas
ringde precis och sa att han var sugen på sushi, woho!
Imorgon har jag i alla fall gjort väldens godaste matlåda till killarna, laxkuber med superdupermegabäst sås!

Jaja jag ska hoppa in i duschen nu så det blir någon mat nångång.

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0